Natextujem váš web
Ak chcete, aby vaša stránka fungovala dobre, tak jej nestačí len pekný dizajn. Potrebujete k tomu aj kvalitné texty, ktoré sú základom každej úspešnej webstránky. Ak nemáte čas alebo chuť vymýšľať články pre váš web, tak vám rád pomôžem. Napíšem pre vás články na mieru priamo pre vašu cieľovú skupinu s ohľadom na SEO. Teda tak, aby vaša webstránka získavala návštevníkov z vyhľadávačov.
Ponúkané copywriting služby:
- copywriting pre celý web
- písanie obchodných textov – PR články
- úprava aktuálnych textov (copyediting)
- blogový článok presne zameraný na konkrétne kľúčové slovo
- dlhý článok zameraný na lepšie pozície v googli – vrátane analýzy konkurenčných článkov
- popisky k jednotlivým podstránkam na webe
- popisy produktov pre e-shop
- preklad textov z CZ do SK
Čo získate dobrými textami?
- obsah na mieru s ohľadom na SEO
- šancu na lepšiu pozíciu vášho webu vo vyhľadávačoch
- zrozumiteľné texty, ktoré predávajú
Čo potrebujem vedieť predtým ako začnem písať?
Chcem mať jasno v tom, čo od textov očakávate, aký cieľ by mali plniť, kto ich bude čítať, či dostanem nejaké podklady k písaniu, či chcete v texte aj nejaké obrázky, videá alebo vyjadrenia odborníkov.
Ako získať z copywritingu čo najviac?
Urobte si analýzu kľúčových slov (toho, čo ľudia vo vašej téme hľadajú) a písanie článkov zadávajte cielene podľa slov, ktoré majú pre váš web zmysel. Zamerajte sa na také články, kde máte vyššiu šancu umiestniť sa nad konkurenciou. Ak neviete urobiť analýzu kľúčových slov, tak sa môžeme dohodnúť, že ju urobím za vás.
Koľko stojí copywriting
Cena copywritingu sa obvykle určuje na základe ceny za normostranu. Záleží však od zložitosti témy, poskytnutého obsahu, atď. Ja osobne by som rád dostal za jednu normostranu, teda 1800 znakov od 15 do 35€.
Všetko ale samozrejme záleží na individuálnej dohode aj od množstva textov, ktoré potrebujete. Vo finále by mali byť spokojné obe strany.
Ako moju copywriterskú prácu môžete brať aj tento web, kde som napísal všetky texty. Urobil som väčší prieskum, aby som videl čo píšu iní freelanceri či agentúry. A na základe ich ponúk som potom vymyslel texty, ktoré by mohli prezentovať to, čo ponúkam ja.
Pravdupovediac mi to trvalo dlhšie ako som čakal, takže tá platba za normostranu pri copywritingu môže byť skôr výhoda pre klienta, keď si copywriter dá záležať na prieskume témy.